AMAZONI KOOLITUS

Saa Amazoni eksperdiks

Tõeline Amazoni spetsialist teab, kuidas uusi tooteid lansseerida, müüginumbrid taevasse lennutada ja neid müügitulemusi ka hoida.

Sellised ekspert-teadmised on Digital Merchantil olemas – anname need hea meelega edasi ka sulle.

Sinu edu algab taustateadmistest

Amazonis pole omal käel tegutsemine lihtne. Taktikad, mis algul töötavad, vananevad kiiresti, sest keskkond on pidevas arengus. Sinu konkurendid samuti.

Isegi tugeva potentsiaaliga toote müük ei pruugi õnnestuda, kui takerdud tüüpvigadesse. Põhjaliku Amazoni koolituse läbimisel saad teada, kuidas

  • kujuneb Amazonis klientide ostukäitumine,
  • oma toodet positsioneerida,
  • toimivad algoritmid,
  • panna paika turunduse ja lansseerimise metoodika,
  • saavutada maksimaalne kliendirahulolu.

Praktilised oskused ilma katsetamata

Kõhutunde pealt otsuste tegemine pole jätkusuutlik. Lõputu testimine võtab aga aega ja kasvatab korralikult kulusid.

Digital Merchantil on Amazoni müügis tuhandeid tunde praktikat. Selle jooksul oleme teinud sadu eksimusi ja saanud hulga õppetunde. Sina saad vigu vältida, sest kõike õpitut oleme valmis sinuga jagama.

Kuiva teooria asemel kuuled praktilisi nõuandeid, mida saad kohe rakendama asuda.

Kuidas koolitusest kasu saad?

Teemakoolitusest mentorluseni

Vastavalt oma eelistustele saad teadmisi omandada moodulite kaupa või läbida süvakursuse, mis katab kõike Amazoni müüki puudutavat. Otsetee eksperdiks kasvamise suunas on aga aastane mentorlusprogramm.

Koolitusprogrammi teemad

1. Amazoni ostja ja algoritm
  • Kuidas Amazoni ostja mõtleb ja käitub?
  • 3 olulisemat faktorit, mis ostuotsust mõjutavad
  • Amazoni A9 algoritm
  • Algoritme mõjutavad faktorid
  • Amazon täna ja tulevikus
2. Turu-uuringud
  • Kuidas teha eeltööd, mis viib 90%-lise õnnestumiseni?
  • Turusituatsioon ja sinu toode
  • Tooteportfell ja selle kohandamine
  • Kauakestvate tooteideede leidmine
  • Lihtsad ja keerulised strateegiad
  • Erandid
3. Amazoni konto seadistamine ja head tavad
  • Kuidas vältida Amazoniga pahuksisse sattumist?
  • Seadistamise parimad praktikad
  • Erinevad logistilised lahendused – nende head ja vead
  • Suured vs väiksed tooteportfellid
  • Maksud
  • Erinõuded
  • Amazon Business Seller programm
4. Amazoni tööriistad
  • Kõigi tööriistade tutvustus ja vajalikkus
  • Kuidas valida tarkvaralisi tööriistu, mis aitavad eesmärke saavutada?
5. Keskmisest 2x mõjusamad tootelehed
  • Amazoni optimeerimise 80/20
  • Tootelehe sisu struktuur
  • Positsioneerimine
  • Amazoni SEO ja tootelehe tekst
  • Fotod
  • Tootearvustused
  • Amazon’sChoice ja Best Seller märgid
6. Makstud reklaamid
  • Kasumlikud strateegiad
  • Optimeerimise põhialused
7. Lansseerimistehnikad
  • Mis töötas minevikus ja mis töötab täna?
  • Tehnikad, mis arvestavad erinevaid eelarveid
  • BuyBoxi võitmine
8. Konto haldamine
  • Iganädalased ja -kuised hooldusrutiinid
  • Jooksvate probleemide lahendamine
  • Support ja selles õigesti navigeerimine
  • Mida teha, kui Amazon sulgeb konto või tootelehe?

Kuidas see töötab?

  1. Räägime kohtumisel või Skype’is selgeks, millised on sinu ootused, et leida just sulle vajalik lahendus.
  2. Teeme koolitusega algust. Ükskõik, millise koolituse valisid – programm on just sinule personaliseeritud.
  3. Teeme palju praktilist. Saad enda kasutada mitmeid checklist’e ja tööfaile, lahendad ka koduseid ülesandeid.
  4. Kui sul tekib jooksvaid küsimusi, saad koolitajalt vastuse ka väljaspool iganädalasi kohtumisi/kõnesid.

Korduma Kippuvad Küsimused

  1. Kas kõik koolituste moodulid kestavad sama kaua? Kui kaua?Teemakoolituste kestused on erinevad. Kõige lühem kestab vaid 2-3 tundi. Samas mitme teema kombineerimine võib luua mitmepäevase koolituse. Täpsed kestused leiad koolitusprogrammist.
  2. Millest koolitus ikkagi koosneb? Kas saan ka mingeid materjale?Koolituse käigus suhtleme kohtumis(t)el või Skype’i kõne(de) abil. Lisaks teoreetilistele teadmistele saad enda kasutusse ka tööfailid ja põhjad. Näiteks turu-uuringu moodul sisaldab põhja, mille abil saad ise turu-uuringu kokku panna. Iga protsessi tarbeks on olemas checklist’id, saad meilt ka need. Õpitu kinnistamiseks läbid teadmiste kontrolli.
  3. Internetis on palju tasuta infot. Mida tasuline koolitussisaldab, mida ma tasuta koolituselt ei saa?Internetis on tõesti palju Amazoni puudutavaid õpetusi, kuid väärtuslikku infot on raske leida. Kas leitud info on väärtuslik või mitte, ei tea tavaliselt enne, kui see on läbi katsetatud. Aitame sul aega ja raha kokku hoida. Digital Merchantis oleme Amazoni müügiga tegelenud juba aastaid, mistõttu oskame sulle soovitada lahendusi, mis tõesti töötavad ja hoiatada nende eest, mis kindlasti ei tööta.Kogu Digital Merchanti koolitusel saadav info on sinu jaoks personaliseeritud – kui sina müüd hambaharju, siis me ei koorma sind autorehvide müüki puudutava infoga.
  4. Mida tähendab „aastane mentorlus“?
    Kui osaled mõnel kursusel, saad portsu uusi teadmisi. Entusiasm on suur, asud neid kohe oma töös rakendama. Ühel hetkel võid aga tunda, et vajad abi, sest tekib spetsiifilisi küsimusi, mida koolituse küsimuste voorus ei jõudnud või osanud küsida. Vajaksid mõne eksperdi tuge, kes õpetaks, annaks konkreetset nõu ja oleks alati olemas. Sellist tuge meie mentorlus pakubki.Mentoriga koos saad seada konkreetseid eesmärke, mille suunas tööle hakata. Kui võtame plaani koos sinu müük Amazonis mitmekordistada, siis seda me ka teeme.
  5. Mille poolest Digital Merchanti koolitus teistest erineb?
    Paljud eksperdid ei soovi oma teadmisi jagada. Meil pole selle vastu midagi – võtame hea meelega uusi väljakutseid vastu ja anname mõne uue projekti eduloosse oma panuse.Oleme veendumusel, et kuiv teooria ei ole kuigi tõhus. Seepärast anname sulle ainult selliseid teadmisi, mis on end praktikas õigustanud. Oleme kõik omal nahal järele proovinud.Meie abiga ei saa sa Amazoni eksperdiks üleöö. Tugeva põhja, mis aitab sul oma senist müüki parandada või müügiga alles algust tehes kohe õiges suunas liikuda, saad sa aga päris kindlasti.

Mihkel
Moosel

+(372) 58 013 575
mihkel@digitalmerchant.ee
Alusta siit. Täida vorm ja lepime Sinuga kokku aja kõneks või kohtumiseks juba lähipäevil.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Räägime veidi sinu tootest ja eesmärkidest. Kui oleme ühel lainel, paneme paika edasise tegevuskava.