Kuidas osaleda?

Anna endast märku
Kõigepealt võta meiega ühendust (mihkel@digitalmerchant.ee). Kuulame ära Sinu ootused ning vastame kõigile küsimustele. Kohtumise järel saame selgeks, kas oled programmis osalemiseks sobiv kandidaat.
Alustame koolitusega
Niipea kui vajaliku suurusega grupp on koos, saame koolitusega algust teha. Kohtud meiega koolitustel, iganädalastel kõnedel ning privaatses Facebooki grupis.

JUHENDAJA ON 100% PRAKTIK

Koolitaja Mihkel Moosel on Eesti üks edukamaid amazonimüüjaid ja Eesti amazonimüüjate kogukonna üks eestvedajatest. Ta on e-kaubandust maailma suurimas e-kaubamajas, Amazonis, teinud tänaseks kokku üle 5 aasta.
Selle aja jooksul on ta:
  • Amazonis ehitanud 3 miljonikontot ja 5 kontot mõnesaja   tuhandese aastakäibega
  • edukalt lansseerinud enam kui 100 erinevat toodet;
  • müünud kaupa enam kui 15 miljoni euro eest;
  • aidanud mitmel kliendil oma amazonikäibeid 5 kuni 10                kordistada.
Lisaks oma edukale amazoniärile on ta Amazoni teenuste agentuuri Digital Merchant asutaja, mis aitab Eesti ettevõtetel läbi Amazoni välisturgudele laieneda. Mihkli edukaim klient jõudis kõigest 11 kuuga nullist 145 370 eurose kuu käibeni ning vähem kui kolme aasta 420 000 eurose kuu käibeni. Tuntumad kliendid on Wendre, Click & Grow, Photopoint, Berrichi, Elisa. Lisaks teeb ta koostööd Äripäeva Akadeemiaga Amazoni koolituste korraldamisel.

ÕPIVÄLJUNDID

Lühitutvustus:
Amazoni koolitusel ettevõtetele õpid, kuidas teha edukat müüki Amazonis, nagu teevad seda Amazoni tippmüüjad, ja säästa seejuures sadu tunde aega ja kümneid tuhandeid eurosid raha.
Õpitakse millised meetodid ja protsessid toimivad praegu kõige paremini ning kuidas oma olemasolevat tooteportfelli võimalikult efektiivselt Amazoni laiendada.
Seni keskenduvad kõik Amazoni koolitused ainult “too Hiinast – müü Amazonis” ärimudelile. Digital Merchanti koolitus on mõeldud just Eesti ettevõtetele ja tootjatele, kelle jaoks on Amazon üheks müügikanaliks, aga mitte terve ettevõte keskpunkt. Sellest lähtuvalt on ka strateegiat, teadmised ja metoodikad teistsugused ja keskenduvad suuresti just Sinu brändi unikaalsete tugevuste ärakasutamisele ning terviklikult tugeva müügisüsteeemi loomisele.
Pärast koolituse läbimist:
  • oskad teha sügavat turu nõudluse- ja kasumlikkuse uuringut enda tooteportfellile ja ideedele kõikidel Amazoni läänemaailma turgudel
  • oskad valida välja parimad tooted alustamiseks või konto edasi kasvatamiseks, millega jõuad kõige kiiremini eduni või kõige kaugemale paariaastases perspektiivis
  • oskad hinnata konkurentide tugevust, turule tulemise keerukust ning ennustada vajaminevat aega ja raha, et saada oma nišis jalg uksevahele
  • tead kuidas korraldada omale sobivaim logistika ja maksude lahendus
  • tead kuidas saata kaupa Amazoni, arvutada laokulusid ning kuidas töötab amazoni logistikasüsteem
  • oskad hinnata vajaminevat ajalist ja rahalist investeeringut
  • oskad koguda infot, kuidas arendada kasumlikke tooteid, mida Amazoni kliendid jumaldavad
  • mõistad kuidas kujuneb Amazonis klientide ostukäitumine ja toimivad algoritmid
  • oskad oma tooteid maksimaalse edu saavutamiseks õigesti positsioneerida
  • oskad luua Amazoni kontot ja tootelehti
  • oskad Amazoni kontot õigesti seadistada
  • tead Amazoni lubatud ja keelatud tegevusi
  • tead oma tootekategooriaga kaasas käivaid erireegleid ja oskad uuendusi üles leida
  • õpid kuidas oma tooteid pakkida ning milliseid kaalu ja suurusepiiranguid pead silmas pidama
  • oskad muuta tooteinfosid ilma Amazoniga pahuksisse sattumata
  • oskad oma toodetel välja tuua unikaalseid tugevusi, mis eristavad Sind konkurentidest ja lähevad klientidele korda
  • tead kuidas oma tooted Amazoni otsingumootoris nähtavaks teha ja tippu viia
  • tead kuidas teha tootelehti, mis müüvad 2-3 korda paremini kui konkurentide tootelehed
  • tead kuidas tooteid kuluefektiivselt lansseerida
  • tead, kuidas saada Amazon’s Choice ja Amazon’s Best Seller märgiseid
  • oskad luua veenvaid pilte, mis räägivad Sinu toote ja ettevõtte lugu, loovad eristuvust ning ahvatlevad kliente eelistama sinu tooteid konkurentidele
  • tead kuidas täiesti legaalselt saada kuni 40 positiivset tootearvustust juba esimesel kolme müügikuuga
  • oskad seada üles allahindluseid ja promokampaaniaid näiteks Black Friday, Amazon Prime Day ja muude tähtpäevade jaoks
  • oskad kirjutada pildi ja copy briiife, mille alusel saad tellida disaineritel ja copywriteritelt alati head tööd
  • oskad klientidega tulemuslikult suhelda ja tagasisidet koguda
  • oskad kaitsta end ebaausate konkurentide eest
  • oskad end registreerida Amazoni eriprogrammidesse nagu Amazon Business ja Small & Light
  • tead kuidas seada üles efektiivseid reklaamikampaaniaid, mis on tulusad ja mida on lihtne manageerida
  • tead kuidas makstud reklaame optimeerida
  • oskad tulemuslikul viisil laiendada oma tooteportfelli uutele turgudele
  • saad aru kuidas töötab Pan European programm ja kuidas seda kasutada nii, et tekiks ootamatuid     maksukohustusi eri riikides
  • oskad lahendada tekkivaid probleeme Amazoni müüjatoega ning tead, mis kanalit pidi eri probleeme lahendada
  • tead, mida teha kui Amazon sulgeb tootelehe või konto

MUUD ÜKSIKASJAD

Õppekavarühm:
Ärindus, haldus ja õigus – Ärindus ja haldus – Turundus ja Reklaam
Praktiline rakendusväljund:
koolituse läbinu oskab viia oma või eksportiva e-kaubanduse ettevõtte tooteid Amazoni turgudele ning neid edukalt müüma panna. On valmis asuma tööle Amazoni spetsialistina.
Koolituse formaat:
3-kuune veebikoolitus koos iganädalase grupicoachingu ja privaatse Facebook grupi toega.
Koolituse läbiviimiseks vajaliku kvalifikatsioon ja eeldused:
  • vähemalt kesktaseme inglise keele oskus,
  • hea arvutikasutusoskus,
  • olemasolev toode või tooteportfell,
  • algkapital hetkel või tulevikus vahemikus 5000 – 10 000 EUR oma tooteportfelli väljatoomiseks. NB: oma toote või tooteportfelli väljatoomine ei ole koolituse ajal kohustuslik, aga võimalus, seega sõltub algkapitali vajadus sellest, millal soovid reaalselt Amazonis müümisega peale hakata.
Toimumise aeg
11. Märts – 1. Juuni kui koolituse grupp (vähemalt 6 osalejat) on selleks ajaks koos.
Õppemaht tavatundides:
45h loengu ja workshop formaadis koolitust ja juhendamist;  105h kodutöid ning iseseisvat tööd; kokku 150h
Õppemaht akadeemilistes tundides (=45 minutit):
60 ak t loengu ja workshop formaadis koolitust ja juhendamist; 140 ak t kodutöid ning iseseisvat tööd, kokku 200 ak h.
Koolituse tase: algtase, kesktase
Koolituse keel: eesti
E-õpe digitaalses klassiruumis: jah
Maksumus: 2500 EUR + km. Võimalus tasuda mitmes osas.
Lõpetamine ja tunnistus või tõend: Koolituse tulemusi hinnatakse arutelude ja erinevate Amazoni tööde ja kodutöö teostamise käigus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.