AMAZONI MILJONIKURSUS

Osale meie praktilises kasvuprogrammis ja Amazonis miljonidollarilise käibeni jõudmine on vaid aja küsimus.
VÕTA ÜHENDUST

Meile antud hinnangud:

Jõua 1% edukate sekka

2021. aastal ulatus Amazoni aastane kogukäive 470 miljardi dollarini. Seal müüs üle 3 miljoni kaupmehe, aga neist vähem kui 1% olid tõeliselt edukad.

Ka sina võid edukate hulka pääseda - õigete teadmiste ja tööriistadega pole see raketiteadus. Just selliseid teadmisi ja tööriistu pakub sulle Amazoni miljonikursus.

Kuidas me seda teeme?

Amazonis tegutsemise edu alus on põhjalikkus. Sa ei pea tundma mitte ainult oma klienti ja oma konkurente, vaid ka platvormi ennast - see on pidevas arengus ja muutumises. Isegi tugeva potensiaaliga toote müük ei pruugi õnnestuda, kui takerdud tüüpvigadesse.
Digital Merchant on sinu jaoks kokku pannud kõikehõlmava kursuse, mis käsitleb:
  • Amazoni taustateadmisi;
  • peensusteni minevaid süvateadmisi;
  • nippe ja häkke, mis on juba testitud.

mitte koolitus, vaid kasvuprogramm

Miljonikursus pole ühepoolne teoreetiline loeng, vaid 100% praktiline kasvuprogramm. Kõike õpitut hakkad kohe oma toodete peal tööle rakendama. Meie kui mentorite valvsa pilgu all.
  • Iga nädal keskendub ühele teemale
  • Teooria osale järgneb küsimuste-vastuste voor
  • Kodutöödele saad põhjalikku tagasisidet
  • Anname sulle hulga enda väljatöötatud tööfaile ja checklist'e
Meie edulugudega saad lähemalt tutvuda siin.

OSALEJATE TAGASISIDE

Amazoni müügi üks alustalasid on põhjalik eel- ja uurimustöö. Alusta sellega juba õiget koolitust valides ja vaata üle, mida varasemad osalejad arvanud on.

E-kaubanduse juht,
John Cotton Europe

Rainer Toome

Äsja lõpetasin Digital Merchant’i 11-nädalase Amazoni süvakursuse. Ma ei liialda, kui ütlen, et minu senisel Amazoni teekonnal oli see kõige õpetlikum kogemus. Oli lausa hämmastav näha, kui süvitsi on võimalik iga teemaga minna.

Internet kubiseb Amazoni „ekspertidest“, kuid infokülluses on väga lihtne pead kaotada. Mihkel on koos meeskonnaga suutnud kokku panna kursuse, mis toob välja Amazoni äri kõige olulisema essentsi ja annab selle edasi lihtsasti mõistetaval viisil.

Juhatuse liige,
Green Bite

Marge Kõllamägi

Mina alustasin Amazonis omal käel, peaaegu ilma igasuguse abita, ja avastasin alles kursusel, kui palju vigu ma teinud olin.

Jah, palju informatsiooni on saadaval tasuta, aga kui sul pole just lõpmatult aega ja eelarvet, et vead ise läbi teha, on enne alustamist korralikult õppimine tõenäoliselt soodsam.

Asutaja ja disainer,
Bold Tuesday

Kairi Kuuskor

Olen osalenud paljudel kursustel, kuid võin kindlalt väita, et see on ülekaalukalt kõige praktilisem, süvitsi minevam ja paremini organiseeritud koolitus, mille on kokku pannud tõelised professionaalid, kes teavad, millest nad räägivad.

Nad on kokku pannud loogilises järjestuses kursuse, mis läheb süvitsi, kuid ei muutu koormavaks. See on midagi, millest sa omal käel õppides osa ei saa.

Soovid rohkem tagasidet lugeda? Vaata SIIT.

MIDA SULLE LUBAME?

Vaid 100% toimivad meetodid

Kõik, mida oma koolitustes õpetame, on end juba praktikas tõestanud. Vähenda katsetamist ja riski.

0% igavat teooriat

Koolitus on üles ehitatud  praktilistele ja elulistele näidetele. Kuiv teooria ei ole meie stiil.

25 miljoni $ jagu kogemust

Meie varasemad kogemused ja edu ulatuvad igasse turunišši - kodutarvetest kuni toidulisanditeni.

Mentorlus oma ala tippudelt

Koolituse käigus annavad tagasisidet ja mentordavad sind kogemustega vanemspetsialistid.

Toetav kogukond

Miljonikursuse teekonda ei läbi sa üksinda. Tutvu, loo sidemeid ja kasva koos teiste Eesti ettevõtjatega.

Ligipääs uuenevale sisule

Nii nagu uueneb Amazon, uuenevad ka kõik meie õppematerjalid. Sinul on neile eluaegne ligipääs.

4-KUUNE AMAZONI 
koolitus + gRUPI-coaching

Põhjalik süvakursus on jagatud temaatilisteks osadeks. Iga mooduli lõpus saad oma Amazoni poega seotud praktilised ülesanded. Kord nädalas vaatame tööd üle ja teeme videokõne, kus grupi-coaching'u formaadis tagasisidet ning vastame küsimustele.

Kursuse lõpus ei ole sul mitte üks suur to-do list, vaid done nimekiri.

160+ õppevideot

Õppevideod on konkreetsed, lähevad teemadega süvitsi ja sisaldavad ohtralt näiteid. Käsitleme rohkelt päris toodetel ja kontodel põhinevaid juhtumianalüüse (case study) Kokku on õppematerjale üle 60 tunni.

Live coaching ja tagasiside

Ükski sinu küsimus ei jää kunagi vastuseta. Igale sinu kodutööle annab põhjalikku tagasisidet pühendunud spetsialistidelst koosnev meeskond.

Parimad kontaktid

Kust tellida copy't? Või neid päris õigeid Amazoni pilte ja videod? Kelle abil välismaal end maksukohuslaseks registreerida? Saad nimekirja usaldusväärsete partnerite kontaktidega.

KOOLITUSE KAVA

Kõik mida vajad, et 2022 aastal edukalt Amazoni turule siseneda ja seal 7-kohaliste müüginumbriteni jõuda.
1. Kuidas Amazonis müümine käib ja mida sa eduks vajad.
  • Kuidas Amazoni ostja mõtleb ja käitub?
  • 6 fundamentaalset oskust, millega Amazonis läbi lüüa
  • Amazonis müümine ja maksud
  • Alustamiseks ja skaleerimiseks vajalik algkapital
  • Võimalikud logistikamudelid
2. Turu-uuringud ehk kuidas valida ja luua maksimaalse käibe- ja kasumipotentsiaaliga portfell.
  • Kuidas teha eeltööd, mis viib 90%-lise õnnestumiseni?
  • Turusituatsioon, sinu tooted ja oma tooteportfelli Amazoni müügiks valideerimine
  • Tooteportfell ja selle kohandamine, et Amazonis maksimaalset tulemust teha
  • Kestlike tooteideede leidmine
  • Lihtsad ja keerulised strateegiad
  • Erandid
  • Kuidas teha turu-uuringut hooajalistele toodetele, mille kohta sul täna võib-olla andmeid pole?
  • Case study vormis näited päris toodetest ja kontodest
3. Konkurentsi ja kasumlikkuse analüüs
  • Kuidas hinnata kas ja kui palju mõjutab sinu toote edu hea turundus?
  • Kuidas hinnata konkurentide turunduskompetentsi tugevust?
  • Milliseid indikaatoreid jälgida, et mõista kas konkurentsiolukord on nõrk, keskmine, tugev või võimatu?
  • Kasumlikkuse arvutamine, soovitatavad marginaalid ja kalkulaatorid
  • Case study vormis näited konkurentsianalüüsi tegemisest
4. Eristumine ja oma Amazoni kliendi tundma õppimine
  • Kuidas teha tõeliselt efektiivset klienditagasisidede analüüsi, mis aitab parandada tootearendust ning viia sind oma niši turuliidriks?
  • Kuidas eristuda viisil, mis sinu kliendile ka päriselt korda läheb?
  • Kuidas kõnetada oma klienti nii emotsionaalselt kui ka loogiliselt?
  • Kliendiuuringu parimad kvantitatiivsed ja kvalitatiivsed meetodid
  • Kuidas panna kokku eristuva pakendi kontseptsioon, mis oleks Amazoni konkurentidest peajagu üle?
  • Kuidas luua toote-insert'e, mis tõstavad kliendirahulolu, toovad hulga häid tootearvustusi (review'd) ja tõstavad toodete kasutajakogemust?
  • Case study vormis näited kliendiuuringu ja pakendianalüüsi kohta
5. Amazoni konto seadistamine ja head tavad; kauba saatmine
  • Kuidas vältida Amazoniga pahuksisse sattumist?
  • Amazoni pakkereeglid
  • Konto seadistamise parimad praktikad
  • Erinevad logistilised lahendused – nende head ja vead
  • Suured vs väiksed tooteportfellid
  • Maksud
  • Erinõuded
  • Keda kasutada partneriteks Amazoni juriidikast läbi närimisel?
  • Amazon Business Seller programm
  • Amazoni Hazmat reeglid ja kuidas neile valutult vastata?
  • Saksamaa ja Prantsusmaa turgude pakendiringluse nõuded ja registreerumine
  • Amazon Product Liability Insurance - millal ja miks sa selle tegema pead?
6. Amazoni SEO - alustaladest häkkideni
  • Kuidas efektiivse SEO abil oma toodete orgaanilist nähtavust 2-5x tõsta?
  • Amazoni SEO põhimõtted ja erinevate pindade SEO tundlikkus
  • Kuidas luua toote pealkirjasid, mis meeldivad algoritmile, ent eristavad sind konkurentsist ja kõnetavad ka klienti
  • Trigger keywords ehk kuidas lihtsa eksimusega oma tootelehest ilma jääda
  • Case study vormis näited pealkirjade loomise, märksõna analüüsi ja SEO töö kohta
7. Keskmisest 2-3x mõjusamad tootelehed
  • Amazoni A9 algoritm ja turunduspõhimõtted
  • Kuidas luua tootelehti, mille konversioon on üle 50%?
  • Amazoni optimeerimise 80/20
  • Millal optimeerida mobiili ja millal desktopi jaoks?
  • Tootelehe sisu struktuur
  • Tõhus positsioneerimine, mis tugevdab tajutavat väärtust (perceived value)
  • Kuidas luua tootelehe tekste, mis kutsuvad ostma?
  • Kuidas teha Amazoni pilte, mis eristuvad, räägivad sinu lugu ja kõnetavad klienti?
  • Piltide kontseptsiooni loomise loogikad ja tööpõhjad
  • Millised on 9 erinevat tootepildi tüüpi ja milliseid peaksid sina kasutama?
  • Kuidas valida parimad pildid: Pickfu vs Surveymonkey
  • Tulemusliku A+ sisu loomine
  • Tootearvustuste tegelik mõju ja mida sa vajad, et oma nišis jalg ukse vahele saada?
  • Amazon’s Choice, Number 1 New Release ja Best Seller märkide saamine
  • Kuidas Amazon Promotions'i abil oma müüki järsult suurendada?
  • Kuidas õige tootekategooria valik müüki mõjutab? Kuidas enda jaoks parim kategooria valida?
  • Parimad teenuspakkujad piltide, copywritingu ja SEO jaoks
  • Case study vormis analüüsid koolituse läbinute piltide. copy ja pakendite kohta
8. Kuidas saada järjepidevalt häid klienditagasisidesid (reviewd)
  • Kuidas esimese kuuga 20+ tagasisidet (reviewd) saada?
  • Kuidas 3 kuuga 100+ tagasisidet (reviewd) oma tootele juurde saada?
  • Erinevad tagasisidede kogumise tehnikad - millal midagi kasutada?
  • Mis on puhas (white hat) tagasisidede kogumise töö, kust algab hall ala ja mis on Amazoni silmis "black hat"?
  • Kuidas ennetada negatiivsete tagasisidede jätmist?
9. Kontohalduse meistriklass
  • Levinumad Amazoni kontoga seotud probleemid ja lahendused
  • Kuidas suhelda Seller Supportiga nii, et jõuad ka tulemuseni?
  • Amazoni Verification probleemide lahendamine
  • Mis asjad on flat files ja kuidas nende abil enamus tootega seotud probleemid lahendatud saab?
  • Amazonipoolsete vigade eest kompensatsiooni saamine
  • Kontohalduse rutiinid: mida pead tegema kord nädalas, kord kuus, kord kvartalis ja kord aastas?
  • Millised on olulised KPI mõõdikud ja kust neid leida?
  • Parimad kontohalduse tarkvarad
  • Mida teha kui konto või tooteleht suletakse?
10. Lansseerimistehnikad, mis toovad tulemusi 2023. aastal
  • Kuidas 4-8 nädalaga oma tootekategooria tippu saada?
  • Kuidas kuluefektiivselt lansseerida?
  • Amazon Honeymoon Period - mis see on ja kuidas selle abil kiiresti müügid käima saada?
  • Mis töötas minevikus ja mis töötab täna?
  • Tehnikad, mis arvestavad erinevaid eelarveid
  • PPC meetod
  • Giveaway meetod
  • Search - Find - Buy meetod
  • Lansseerimistehnikad, millega võid oma kontost ilma jääda
  • Kuidas mõõta lansseerimise kulusid ja tulemuslikkust?
  • Case study vormis näide PPC lansseerimisest päris konto ja toodete põhjal
11. Makstud reklaamid - kuidas kasumlikult reklaamida?
  • Mitut erinevat tüüpi reklaami on võimalik Amazonis teha ja milliseid peaksid sa praegu kasutama?
  • Kuidas kasutada Brand Analyticsit oma märksõna (keyword) töö jaoks?
  • Kuidas oma valida ja üles ehitada oma tooteportfellile parim kampaaniate struktuur?
  • Kuidas tulemuslikult panuseid ehk bide optimeerida?
  • Millised on olulised KPId ja kuidas enda progressi mõõta kui teed ranking'ut PPC abil teed?
  • Millal ja kui kauaks on okei minna punasesse?
  • Miks ainult ACOSele ehk kasumlikkusele optimeerimine võib olla üks suur viga?
  • Reklaamide optimeerimise põhialused
  • Live optimeerimise konsultatsioonid päris kontode põhjal. Vaata üle õla, kuidas me seda päris elus teeme!
12. Skaleerimine ja uutele turgudele laienemine
  • Millal on õige aeg laieneda uuele Amazoni turule?
  • Kui ajamahukas ja kallis on uutele turgudele minek?
  • Uute turgudega kaasnevad nähtamatud probleemid
  • Pan-European ja mida sa peaksid kindlasti teadma?
  • Kuidas laieneda kõige aja- ja kuluefektiivsemalt?
  • Kuidas ainult ühest tootest mitmemiljoniline portfell ehitada?
  • Millal panna oma toode lõplikult kinni kui müük ei edene?
  • Amazon Video: paista otsingutulemustes kerge vaevaga silma
  • Amazon Store: tõsta portfelli käivet 20%!
  • Amazon Brand Experiments: leia ideaalne esipilt ja pealkiri
  • Amazon Lightings Deals, 7-Day Deals ja Amazon Prime Day tulemuslik kasutamine

Loe lähemalt koolituse väljundite ja õppekorralduse kohta

KAS MINU ETTEVÕTE ON VALMIS OSALEMA AMAZONI KOOLITUSEL?

  • Oled motiveeritud ja valmis pühenduma.
  • Oled nõus uue toote lansseerimisse (turundus ja laovarud) panustama vähemalt 5000$.
  • Oled valmis oma harjumusi ja mõttemustreid muutma.
  • Tahad õppeprotsessis aktiivselt osaleda.
  • Julged küsida küsimusi ja arutada enda kodutööd ka teiste osalejatega.
  • Tead, et tänapäeval toob edu paindlikkus ja pead seda enda tugevuseks.
  • Sinu ettevõttele on toodete parendamine ja täiendamine keeruline.
  • Sinu ettevõtte logistika lahendused pole paindlikud.
  • Sinu arusaam oma äri toimimisest  on kinnistunud arusaam.
  • Usud, et äris toob edu nurkade lõikamine, mitte põhjalik eeltöö.
  • Sul ei ole veel toimivat ettevõtet ega varasemat ettevõtluskogemust.
  • Teed nii vähe kui võimalik, kuid soovid saada maailmaklassi tulemusi.

Kuidas kursusel osaleda?

1. Anna endast märku

Kõigepealt võta meiega ühendust. Kuulame sinu ootused ära ja vastame kõigile küsimustele. Kohtumise järel saame selgeks, kas oled programmis osalemiseks sobiv kandidaat.

2. Alustad kursusega

Kui oled osalemiseks sobiv, saad ligipääsu koolituse materjalidele ning võid omas tempos algust teha. Vastavalt läbitud moodulitele ootame sind iganädalastes Q&A kõnedes ning nõustame sind privaatses Facebooki grupis.

Korduma kippuvad küsimused

  1. Mille poolest Digital Merchanti koolitus teistest erineb?

    Enamus Amazoni koolitustest põhineb ühe niši kogemusel, mida ei saa tihtipeale mujal kuigi edukalt kasutada. Digital Merchantis oleme järjepidevalt edu saavutanud enam kui kahekümnes erinevas Amazoni nišis, kus oleme edukalt lansseerinud üle 150 erineva toote.

    Samuti ei ela me vana rasva peal, olles jäänud kinni aega, mil Amazonis müümine oli lihtsam ja teistmoodi. Kõik meie meetodid on tänapäevased ja pidevalt uuenevad. Oleme veendumusel, et kuiv teooria ei ole kuigi tõhus. Seepärast anname sulle ainult selliseid teadmisi, mis on end praktikas õigustanud. Oleme kõik omal nahal järele proovinud.

    Meie põhitegevus on Amazoni brändide ehitamine ja toodete lansseerimine. Keskmiselt toome me turule 4 uut toodet kvartalis. Erinevalt paljudest teistest koolitajatest, teenime me enamuse oma rahast Amazonis müümisest, mitte koolitustelt.

    Tõenäoliselt on see koolitus üks põhjalikumaid, süsteemsemaid ja praktilisemaid koolitusi, mida sa kunagi läbi oled teinud.

    Koolitust tutvustavat webinar'i saad näha SIIT
  2. Kui kaua koolitus aega võtab?

    Kursus on mõeldud kestma 12 järjestikust nädalt. Õppimine eeldab igal nädalal 2-3 h videokoolituste vaatamist ning ühte 1,5h pikkust Q&A kõne. Lisaks võiks arvestada 2-10 h nädalas praktiliste ülesannete jaoks, et teadmisi rakendada, aga see sõltub juba sinu portfelli suurusest. Mida rohkem aega koolitusele pühendad, seda kiiremini on võimalik tulemusi näha.

    Senine kogemus näitab, et umbes pooled koolitusel osalejad võtavad eesmärgiks koolituse käigus võimalikult palju ära teha. Teine pool osalejatest kas jaotab kogu protsessi kuni aasta peale või teeb mooduleid ja ülesandeid ainult valikuliselt kaasa. Viimasel juhul pole eesmärk tooted kiiresti turule saada, vaid saadud teadmisi rakendada ettevõtte strateegia ja tuleviku ettevalmistumise huvides.
  3. Kas kõik koolituste moodulid kestavad sama kaua?

    Iga moodul sisaldab 5-20 videot. Iga video kestab 5-60 minutit. Pikkus sõltub eelkõige käsitletava teema keerukusest ja näidete arvust. Meie eesmärk on, et sa saaksid tugeva põhja ja arusaamise Amazonist ning sellega seotud protsessidest.
  4. Millest koolitus ikkagi koosneb? Kas saan ka mingeid materjale?

    Kursuse käigus saad igal nädalal ettenähtud arvu õppevideod ning vähemalt kord nädalas suhtleme ka Zoomi kõne(de) abil, et uut teemat kinnistada või tehtud töid kontrollida. Lisaks teoreetilistele teadmistele saad enda kasutusse ka tööfailid ja põhjad. Näiteks turu-uuringu moodul sisaldab põhja, mille abil saad ise turu-uuringu kokku panna. Iga protsessi tarbeks on olemas checklist’id, saad meilt ka need.
  5. Internetis on palju tasuta infot. Kas tasuline koolitus sisaldab midagi sellist, mida ma tasuta koolituselt ei saa?

    Internetis on tõesti palju Amazoni puudutavaid õpetusi, kuid väärtuslikku infot on raske leida. Kas leitud info on väärtuslik või mitte, ei tea tavaliselt enne, kui see on läbi katsetatud. Meie aitame sul aega ja raha kokku hoida, sest õpetame ainult selliseid võtteid, mis toimivad.

    Digital Merchantis oleme Amazoni müügiga tegelenud juba aastaid. Oleme selle aja jooksul üles ehitanud 3 miljonikontot ning lansseerinud enam kui 150 erinevat toodet, mistõttu oskame sulle soovitada lahendusi, mis tõesti töötavad ja hoiatada nende eest, mis kindlasti ei tööta. Lisaks haldame ka täna igapäevaselt kliendikontosid ning lansseerime uusi majasiseseid brände, mis tagavad, et meie õpetatav info on 100% kaasaegne.

    Koolituse varasemate osalejate tagasisidest selgub, et omal käel on palju vigu tehtud ning õpitud teadmistega oleks võinud palju raha kokku hoida. Seega on miljonikursus investeering, mis aitab sul säästa tuleviku vigadelt.

VÕTA ÜHENDUST

Valmis arutama enda ettevõtte tulevikku?
Teeme pooletunnise kõne ja vaatame koos, kas sinu Amazoni pood võiks olla järgmine 7-kohaliste müüginumbrite musternäidis.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.