Nullist 422 362 EUR kuu käibeni vähem kui 3 aastaga.

Selle müüja näol on tegemist Eestis asuva kodutarvete, voodiriiete ja tekstiilide tootjaga, kelle toodangust läheb 97% ekspordiks. Amazoni kaudu olid nad müüa proovinud ka enne meie koostööd, kuid see lõppes arvestatava kahjumiga. Arusaadavalt olid nad alguses skeptilised ka meie koostöö osas.

Tulemused

0 - 150 000 EUR

müügituluni esimese 11 kuuga

400 000 EUR

müügituluni vähem kui 3 aastaga

Konto 0.005% parima seas

globaalselt Amazoni kõigi müüjakontode lõikes

#1 best seller

positsioonini jõudsime oma kategoorias mitmel korral

Meie lähenemine:

Keskendusime algusest peale strateegilisele lähenemisele, valides lansseerimiseks ainult need tooted, millele ennustasime parimaid müügitulemusi. Amazonis müües tuleb sageli oodata 6-18 kuud, enne kui saab lõplikult hinnata, kas tehtud otsus oli edukas. Planeerimisele ja taustainfo kogumisele kulutatud aeg tasub end ära.

Tegevuskäik:

  • Saime kliendiga kokku, et selgitada välja ettevõtte Amazoniga seotud müügieesmärgid, eelarvepiirangud ning müüdavad tooted.
  • Viisime läbi põhjalikud turu- ja märksõna analüüsid, võrdlemaks Amazon UK-d ja Amazon Saksamaad. Seejärel valisime toodete müügiks kasumlikuma variandi.
  • Uurisime süvitsi Amazon Saksamaal müüdavaid tooteid ning valisime kliendi 300 toote seast välja 3 parimat, millega alustada.
  • Uurisime tuhandeid klienditagasiside kommentaare, guugeldasime ja konsulteerisime tooteid tundvate ekspertidega. See andis meile väga hea arusaama nii sellest, kuidas kliendid mõtlevad, kui ka sellest, kuidas tooteid võimalikult atraktiivselt esitleda.
  • Lõime igale tootele lehe, mille atraktiivsus lähtuks konkreetsest sihtrühmast – iga pilt, iga tootekirjelduse sõna ning disain oli põhjalikult läbimõeldud. Nii saime olla kindlad, et Amazoni algoritm seab meid otsingutulemustes eesotsa ja tagatud on ka kõrgeim konversioonimäär.
  • Sotsiaalse tõenduse loomiseks otsisime toodetele tagasisidestajaid. Positiivse tagasiside ja hinnangute sissevool andis meile tugeva stardihoo.
  • Lõime Digital Merchanti metodoloogial põhinevaid tasulisi Amazoni reklaame, mis olid lihtsasti hallatavad ja väga tulutoovad.
  • Tootelehti optimeerisime järjepidevalt, et need oleks klientidele ja otsingumootoritele maksimaalselt asjakohased. See tagas kiire müügikasvu. Et müüki veelgi kasvatada, lisasime parimate müügitulemustega toodetest uusi versioone.
  • Kogusime andmeid ja kohtusime järjepidevalt kliendiga, et täiustada toodete kvaliteeti, lansseerida võimalikke uusi bestsellereid ning parandada müügipositsiooni.
Alustasime Digital Merchantiga koostööd 2017 aastal. Meie koostöö hõlmas erinevates riikides põhjaliku turu-uuringu läbiviimist, toodete lanseerimist ja müügi edendust. Tulemused olid postiivselt üllatavad, kui müüsime esimese 2 kuuga 1141 toodet ja teenisime 54918 EUR käivet! See tõestab, et õige turuanalüüsi ja korraliku ettevalmistusega on Amazoni keskkonnas võimalik kohe algusest peale kiireid võite saavutada.

Rainer Toome

E-kaubanduse juht, Wendre

VÕTA ÜHENDUST

Valmis koolituse teemal rääkima?
Võta meiega ühendust, teeme pooletunnise kõne ja teeme kindlaks, kas koolitus Sulle sobib.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.