Nullist 422 362 EUR kuu käibeni vähem kui 3 aastaga.

Selle müüja näol on tegemist Eestis asuva kodutarvete, voodiriiete ja tekstiilide tootjaga, kelle toodangust läheb 97% ekspordiks. Amazoni kaudu olid nad müüa proovinud ka enne meie koostööd, kuid see lõppes arvestatava kahjumiga. Arusaadavalt olid nad alguses skeptilised ka meie koostöö osas.

Tulemused

0 - 150 000 EUR

müügituluni esimese 11 kuuga

400 000 EUR

müügituluni vähem kui 3 aastaga

Konto 0.005% parima seas

globaalselt Amazoni kõigi müüjakontode lõikes

#1 best seller

positsioonini jõudsime oma kategoorias mitmel korral

Meie lähenemine:

Keskendusime algusest peale strateegilisele lähenemisele, valides lansseerimiseks ainult need tooted, millele ennustasime parimaid müügitulemusi. Amazonis müües tuleb sageli oodata 6-18 kuud, enne kui saab lõplikult hinnata, kas tehtud otsus oli edukas. Planeerimisele ja taustainfo kogumisele kulutatud aeg tasub end ära.

Tegevuskäik:

  • Saime kliendiga kokku, et selgitada välja ettevõtte Amazoniga seotud müügieesmärgid, eelarvepiirangud ning müüdavad tooted.
  • Viisime läbi põhjalikud turu- ja märksõna analüüsid, võrdlemaks Amazon UK-d ja Amazon Saksamaad. Seejärel valisime toodete müügiks kasumlikuma variandi.
  • Uurisime süvitsi Amazon Saksamaal müüdavaid tooteid ning valisime kliendi 300 toote seast välja 3 parimat, millega alustada.
  • Uurisime tuhandeid klienditagasiside kommentaare, guugeldasime ja konsulteerisime tooteid tundvate ekspertidega. See andis meile väga hea arusaama nii sellest, kuidas kliendid mõtlevad, kui ka sellest, kuidas tooteid võimalikult atraktiivselt esitleda.
  • Lõime igale tootele lehe, mille atraktiivsus lähtuks konkreetsest sihtrühmast – iga pilt, iga tootekirjelduse sõna ning disain oli põhjalikult läbimõeldud. Nii saime olla kindlad, et Amazoni algoritm seab meid otsingutulemustes eesotsa ja tagatud on ka kõrgeim konversioonimäär.
  • Sotsiaalse tõenduse loomiseks otsisime toodetele tagasisidestajaid. Positiivse tagasiside ja hinnangute sissevool andis meile tugeva stardihoo.
  • Lõime Digital Merchanti metodoloogial põhinevaid tasulisi Amazoni reklaame, mis olid lihtsasti hallatavad ja väga tulutoovad.
  • Tootelehti optimeerisime järjepidevalt, et need oleks klientidele ja otsingumootoritele maksimaalselt asjakohased. See tagas kiire müügikasvu. Et müüki veelgi kasvatada, lisasime parimate müügitulemustega toodetest uusi versioone.
  • Kogusime andmeid ja kohtusime järjepidevalt kliendiga, et täiustada toodete kvaliteeti, lansseerida võimalikke uusi bestsellereid ning parandada müügipositsiooni.
Alustasime Digital Merchantiga koostööd 2017 aastal. Meie koostöö hõlmas erinevates riikides põhjaliku turu-uuringu läbiviimist, toodete lanseerimist ja müügi edendust. Tulemused olid postiivselt üllatavad, kui müüsime esimese 2 kuuga 1141 toodet ja teenisime 54918 EUR käivet! See tõestab, et õige turuanalüüsi ja korraliku ettevalmistusega on Amazoni keskkonnas võimalik kohe algusest peale kiireid võite saavutada.

Rainer Toome

E-kaubanduse juht, Wendre

VÕTA ÜHENDUST

Valmis Amazoni teemal rääkima?

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.