Nullist 94 777 EUR kuu käibeni vähem kui 1 aastaga.

See mööblitootja jõudis meieni tänu ühele avalikule koolitusele koostöös Äripäevaga, mille korraldasime 2019. aasta mais. Suurem osa nende toodetest ei pääsenud Amazoni ladudesse oma suuruse ja kaalu tõttu. Seetõttu vaja projekt juba eos erilist lähenemist.

Pärast esimest edukat toote lansseerimist otsustasime koostöö arendada täieulatuslikuks partnerluseks ning seadsime pikaajalise eesmärgi kasvada 3 aasta jooksul 5 000 000 € kontoks.

Tulemused:

0 - 94 777 EUR

igakuise müügituluni vähem kui 12 kuuga

Amazon nr. 1 best seller

aumärgid oma kategoorias tähtsaimatele müügis olevatele toodetele

20% ettevõtte kogu käibest

hakkas laekuma Amazonist

Lansseerime järjepidevalt

1- 2 uut toodet iga kvartal

Meie lähenemine:

Valisime tooted ja nišiturud, millest enamus müüjaid eemale hoiaks või kus oleks lihtsalt raske edu saavutada. Aga just siin meie tugevus peitubki, sest Amazoni turunduse ekspertteadmised on meie spetsialiteet.

Tegevuskäik:

  • Saime kliendiga kokku, et selgitada välja ettevõtte Amazoniga seotud müügieesmärgid,
    eelarvepiirangud, müüdavad tooted ning tootearenduse võimekused.
  • Tegime põhjaliku turu-uuringu, et tuvastada, mis suuruse, värvi ja omadustega tooted
    tagaks kõrged müüginumbrid, aga ka korraliku kasumimarginaali.
  • Töötasime läbi tuhanded klienditagasisided, guugeldasime ja pidasime nõu tooteid tundvate ekspertidega. See andis meile väga hea arusaama nii sellest, kuidas kliendid mõtlevad, kui ka sellest, kuidas tooteid võimalikult atraktiivselt esitleda.
  • Arendasime koos tootjaga olemasolevaid tooteid edasi nii, et need vastaks täpselt klientide ootustele.
  • Koostasime suurepäraste fotode, veenva teksti ja nutika SEO-ga tootelehed, mis oleks otsingutulemustes kõrgel kohal ning tooks palju müüke.
  • Hankisime esmased tootearvustused ja seadsime üles süsteemi arvustuste pidevaks automatiseeritud juurde laekumiseks. Ilma sotsiaalse tõestuseta on Amazonis toodetele müügipotentsiaal nullilähedane.
  • Optimeerisime ja hoidsime järjepidevalt üleval tasulisi reklaame, et hoida ära liigset kulutamist, avastada uusi võimalusi ning kasumit maksimeerida. Valdava enamuse Amazonimüüjate jaoks on kõige keerulisem just tasuliste reklaamide kasumlik haldamine.
  • Tegime igal nädalal kliendiga koosolekuid, et kõik oleks toimuvaga kursis. Lahendasime
    jooksvaid probleeme ja põrgatasime ideid, mida järgmiseks ette võtta.
Algselt me ei otsinud koostööpartnerit, kellega Amazonis müüa. Mõtlesime, et koolitame end ja teeme ise. Koolituse käigus sain aru, et niisama lihtne see ei ole, et täna alustan ja homme saavutan edu - protsessis on palju erinevaid ja keerukaid nüansse. Koostöö tulemusena oleme endale saanud aastaga uue müügikanali, mis teeb juba 20% kogu ettevõtte käibest ning oleme paljud teised müügikanalid kinni pannud. Teeme 2 tootega Amazonis sama palju käivet kui varasemalt enam kui 20ga erinevates kanalites, mis omakorda on võimaldanud oluliselt optimeerida tootmisprotsesse. Selle asemel, et ise tehes väga palju aega kaotada, tundus, et lihtsam on asjatundjatega koostööd teha. Digital Merchantiga koostöö juures meeldib enim vahetu suhtlus ja see, et pidevalt tegeleb projektiga süvitsi vähemalt üks inimene ja kehvades olukordades kogu meeskond. Julgen soovitada.

Allan Treiblut

Tegevjuht, Riverbank

VÕTA ÜHENDUST

Valmis Amazoni teemal rääkima?

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.