12 kuuga 538%-line müügikasv kõrge konkurentsiga turunišis

Photopoint on Eesti üks tuntumaid edasimüüjaid. Nad katsetasid Amazonis müümist ka 2018. aastal, kuid neil ei läinud seal kaugeltki nii hästi, kui nad oleks tahtnud. Nende tootekataloogis oli enam kui 100 tootevariatsiooni. Eesmärk oli mitmekordistada nii müügimahtu kui ka kasumit, et teha Amazonist arvestatav müügikanal.

Tulemused:

538%-i müügikasvu

2019. aastal võrreldes 2018. aastaga

Veel 100%-i müügikasvu

2020 aastal võrreldes 2019 aastaga

22.3% keskmine reklaami kulukus (ACOS)

4.48 ROAS

Algselt 8 tagasisidelt

jõudsime sadade positiivsete tagasisidedeni

Meie lähenemine:

Kuna kontol oli enne meiega koostööd müügis juba sadu tootevariatsioone ja suure tõenäosusega kõik ühtemoodi hästi müüa ei saa, siis otsustasimekasvatada kontot 80/20 printsiibil. Kõige korraga hästi tegemine oleks lihtsalt liialt kulukas kõikidele osapooltele.

See tähendas, et keskendusime igas etapis ainult kõige olulisemale, mida hästi tehes oli eeldus hüppelist kasvu oodata.


Tegevuskäik:

  • Vestlesime kliendiga ja viisime läbi taustauuringu, et mõista just selle Amazoni konto 80/20 printsiipi – kuidas saavutame väikseimate muudatustega suurima mõju?
  • Tegime kõrgeima potentsiaaliga toodete SEO täielikult ringi. See aitas meil otsingutulemustes palju parem positsioon saavutada ja jõuda seeläbi rohkematele klientideni.
  • Uurisime klientide tagasisidesid, guugeldasime ning rääkisime tooteekspertidega. See andis meile väga hea arusaama nii sellest, kuidas kliendid mõtlevad, kui ka sellest, kuidas tooteid võimalikult atraktiivselt esitleda.
  • Taustauuringust saadud info põhjal kirjutas keelt emakeelena rääkiv copywriter meie tootekirjelduse tekstid ümber. See aitas tekstidel teistest eristuda ja tõstis oluliselt konversioonimäära.
  • Tooted said täiesti uued fotod, mis rõhutasid toodete eksklusiivsust ning tõid välja nende
    parimad küljed.
  • Peatasime tulutud reklaamikampaaniad ning ehitasime üles uue kampaania struktuuri ja kulustrateegia, keskendudes just kasumlikkusele. Seejärel testisime ja reklaamisime ainult kasumlikke tooteid.
  • Saatsime jätkukampaania korras e-kirja igale meie tooteid Amazonist ostnud kliendile. See parandas kliendikogemust, tõi juurde positiivset tagasisidet ning aitas tooteid paremini müüa.
  • Otsisime tagasisidestajad mitmele tootele, millel veel tagasisidet polnud. Nii saime sotsiaalset tõendusmaterjali, mis aitas veenda ka selliseid kliente, kes muidu oleks ostmise osas skeptiliseks jäänud.
  • Lõpetuseks viisime läbi põhjaliku turu-uuringu ja tegime ettepanekuid uute kasumlike toodete lansseerimiseks.
Kõiges ei saa ise spetsialistiks hakata ning seega tuleb kompetentsi leida sealt, kus see juba olemas on. TänudDigital Merchantile hakkas meie konto oluliselt paremini müüma. Ehk pärast saadud nõuannete ja teenuste rakendamist kasvas müük hüppeliselt (538% 12 kuu jooksul). Koostöö juures meeldis mulle enim kiire, aus ja avatud suhtlemine, teema valdamine ning probleemide tekkimisel koheste lahenduste (või nende variantide) otsimine - ning mis peamine, ka leidmine.

Urmas Kiisk

Tegevjuht, Photopoint

VÕTA ÜHENDUST

Valmis Amazoni teemal rääkima?

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.