AMAZONI POE LANSSEERIMINE

Ehk kuidas me lisame sinu äri müügikäibele 7-kohalise summa?

Kuigi iga tootenišš on erinev ja nõuab 7-kohaliste müüginumbrite jaoks unikaalset lähenemist ning strateegiat, on üleüldine Amazoni poe lansseerimise protsess väga sarnane. 

Meie oma toimub süstematiseeritud ja läbiproovitud viisil, mida oleme edukalt tänaseks üle 50 korra läbi viinud. Suur erinevus spetsialisti ning amatööri vahel ongi see, kas suudetakse paar korda pimesi õnnestuda või on väljatöötatud raamatisik, mis tagab edu igal korral.

Today I will do what others won’t so tomorrow I can do what others can’t

Jerry Rice, highest record owner in NFL history (over 100 in total)

Kuigi suuremad saladused jätame enda teada, siis suures plaanis läbime ühte uut toodet turule tuues järgmised etapid:

1. Turu-uuring

Turu-uuring jaguneb kaheks suuremaks etapiks:
A. Esialgne turu-uuring toimub paaris laiemas kategoorias vastavalt kliendi tooteportfellile. Siin uurime erinevate tootekategooriate potentsiaalset müügiedu Amazoni müügimaastikul. Vaatame erinevatel turgudel üle otsingusõnade mahud, käibe ja konkurentsi. Paneme paika kas ja kus oleks võimalik kiiresti ja efektiivselt suurt edu saavutada.
B. Teisene turu-uuring on detailsem. Seal valime välja 1-2 konkreetset toodet, millel tundub esmase turu-uuringu põhjal olevat parimad väljavaated. Lähme otsingusõnade analüüsiga sügavamale, uurime olemasolevate toodete taset ning käibe potentsiaalseid tagamaid. Valime välja kindla toote, millega lähme protsessis edasi.

2. Amazoni konto loomine & logistika

A. Kuigi kliendi perspektiivist on konto loomine Amazonis lihtne, siis müüjana on mitmeid kohti, kus on kerge teha vigu, mille parandamiseks võib hiljem minna nädalaid. Meie oleme need vead omal käel varasemalt läbi teinud ja siin aitame Sinul meie saadetud juhendite ja seletuste abil neid vältida.
Loome vajalikud subaccount-id, jagame õigused, aitame juriidilise poolega ja juhendame tehniliste väljade täitmisel. Vastavalt tootekategooriale abistame SDSi ja Hazmat tingimustele vastamisega.
B. Teeme kindlaks, millised on vastava toote Amazoni saatmise nõuded ning millisesse Amazoni FBA kategooriasse toode kuulub. Amazon uueneb pidevalt ja seetõttu tuleb navigeerida õigesti, et leida kõige kasumlikum suuruskategooria. Näiteks võib mõnel juhul toote ümberpakendamine tähendada 20% väiksemat ladustamis- ja saatmiskulu.

3. Amazoni review’de analüüs

Siin on tegemist ühe kõige aeganõudvama ja olulisema osaga iga Amazoni toote lansseerimisel. Võtame ette valitud toote peamised konkurendid ning analüüsime läbi kõik nende kohta saadavaloleva tagasiside. Selle põhjal teeme selged järeldused ja saame teada: mida kliendid ootavad, mis klientidele ei meeldi, kas ja kuidas saaks toodet paremaks arendada.

4. Tootearendus & eristumine

A. Olles pealaest jalatallani varustatud kõikvõimaliku infoga toote enda ja selle potentsiaali kohta asume nüüd analüüsima võimalikke arenduskohti. Leiame 20%, mis toob meile konkurentide ees 80% eelise. Leiame viise, kuidas pakkuda klientidele suuremat väärtust kui teised turul. Samal ajal peame meeles, et toote lõppeesmärk on olla kasumlik. Näiteks võivad kliendid olla väga õnnelikud kui Sinu toodetud sussid on kašmiirist ja Swarovski kristallidega, aga see ei tähenda, et nad on selle eest nõus ka 5x kõrgemat hinda maksma.
B. Kui oleme kindlad, et meie toode on parim võimalik, siis teeme kindlaks, et see jääks tänasel Amazoni turul teiste seast ka silma. See on väga väga oluline samm, sest Amazonis on oluline saada klient enda tootepildile klikkima ning sulades teistega ühte on seda keeruline saavutada. Siin etapis analüüsime olemasoleva pakendi potentsiaali ning vajadusel arendame nullist uue. Peame silmas, et pakend oleks praktiline, kasutajasõbralik ja esteetiliselt kaunis.

5. SEO

Rafineeritud SEO on Amazoni listingu nurgakivi. Peale vaadates võib tunduda, et Amazoni listingus valitud sõnad ja nende järjekord baseerub heal maitsel, kuid “hea maitse” on vaid viimane lihv, mis antakse tundidepikkusele tööle. Kehvalt või “kõhutunde” põhjal tehtud SEO on ka paljude edukate Amazoni müüjate komistuskivi, mis takistab tootelistingul otsingutulemustes orgaaniliselt (ja seega Sulle tasuta) esile tulla.
Valime ning analüüsime enda spetsialistide poolt väljatöötatud unikaalse SEO tarkvara abil kõige mõjusamad otsingusõnad. Paneme paika strateegia, loome kõige paremini rankivate otsingusõnadega pealkirjad, valime sõnad backendi ja koostame sisendi copywriterile.

6. Toote listingu loomine

Toote listingu loomine on pikaaegne protsess, mille käivitame kohe pärast pakendi ja toote paika panemist. Siia alla lähevad kõik osad, mis toetavad eristumist, esiletulemist, konverteerimist ja — kõike muud mida lõppklient Amazonis näeb.
A. Kasutame oma kogemust ja läbiproovitud strateegiaid, et luua listingupildid, mis veenavad Amazoni klienti juba esimesel korral ostu sooritama. Enne valmis listingupilte vaatame turundusstrateegiat, kliendi persoonat, brändilugu, Unique Selling Pointe (USP) ja mitut muud aspekti, mis teevad kindlaks, et Sinu listing pole mitte ainult parem kui konkurentidel vaid objektiivselt väga hea ning teistest selgelt valgusaastaid ees. Listingupiltide loomise alla käivad veel järgmised etapid: professionaalne tootefotograafia, pildi copywriting, pildi briifi loomine, tipptasemel fototöötlus ja vajadusel 3D modelleerimine.
Aina enam inimesi külastavad Amazoni oma mobiiliseadmest (45-aastased ja nooremad rohkem kui browserit). Sellest tulenevalt oleme üks väheseid agentuure, kes pööravad tähelepanu mobile-first disainile.
B. Toote listingu copy ühendab endas turuanalüüsi, review analüüsi, SEO analüüsi ning sales copy. Siin leiame kuldse kesktee, et tulla otsingus esile ja samas püüda lugeja tähelepanu juba paari esimese punktiga. Ka siin võtame arvesse Amazoni mobiiliversiooni eripärasid ja teeme kindlaks, et oluline info ei lähe kaduma.
C. Ükski kivi ei jää ümber pööramata. Igale listingule teeme piltidega samal tasemel, läbimõeldud ja visuaalselt kauni A+ Contenti (eelnevalt kutsuti sama osa EBCks), mis jätkab juba varasemalt loodud brändilugu ning SEOd tugevdava Q&A sektsiooni. Vastavalt vajadusele loome sulle kaasahaarava listinguvideo ning ühel hetkel ka rajusid konversioone toova Amazon Storefronti. Kõik nimetatud lisa turunduspinnad täidame sisuga, mis põhineb meie spetsialistide tiimi pikal kogemusel.

6. PPC

Need kolm tähte tähendavad tõlkes Pay Per Click Advertising. Loodetavasti pole termin sulle uus, aga päris kindlasti on uus viis kuidas seda Amazonis tipptasemel teha. Tänapäeva Amazonis pole võimalik selle müügiplatvormi võimalusi 100% ära kasutada ilma, et oleks olemas läbimõeldud PPC strateegia. See on palju enamat kui õigete otsingusõnade valimine ja lootes Amazoni PPC amatööridele on võimalik lühikese ajaga kaotada palju raha. Raha, mis ei väljendu müükide suurenemises ega Amazoni positsioonide saavutamises.
Kampaaniate läbimõeldud ülesehitus, täpne optimeerimine ja otsingusõnade positsioonide analüüs — need on oskused, mis võivad sinu jaoks võtta lansseerimise protsessi kokku sõnadega make it or break it. Kahju ei tee ka see, et meie PPC Manager on ehitanud ning hallanud miljonikontode Google ja Facebook Ads kampaaniaid.

8. Toodete saatmine Amazoni lattu

Lisaks sellele, et koroonaviirus tõi Amazonile ennenägematu kasvu müükides, tegi see vastukaaluks müüjatele kauba saatmise Amazoni palju keerulisemaks kui varem. Sõltuvalt tootest võivad rakenduda piirangud sisse saadetavate toodete arvule, uuenenud on pakendamise tingimused ning pikenenud Amazoni lao vastuvõtmise periood (kuid varasemase nädala asemel).
Kuigi Amazon on tuuleveski kellega pole mõtet võidelda, siis saame meie olla Don Quijote, kes ettenägelikuse, kogemuse ja planeerimisega aitab sul saata sisse optimaalse laovaru. Aasta 2021 tõi ühes ülejäänud maailmaga ka meie laovarude juhtimisse palju kivisid ja kändusid ning kõik saadud õppetunnid anname sulle kohustuslikus korras edasi. Ilma targa laovarude juhtimiseta pole täna Amazoni turule enam mõtet siseneda.

9. Toote lansseerimine

Viimane etapp, mille edukus on otseselt seotud meie kõigi eelnevate etappidega on toote lansseerimine Amazonis. Siin kasutame Amazoni know-how, et kasutada maksimaalselt ära platvormi A9 algoritmi eeliseid. Kasutame Vine programmi, ostu psühholoogiat ja sotsiaalset kapitali, et tuua sinu tootele esimesed reviewd. Teeme seda kõike nii, et Amazonile ei jääks Sinu uus toode reeglite rikkumisega hambusse, toode ei läheks OOS (Out of Stocki) ja tasa aga targu kasvaks müügikäive ning kasum.
Loomulikult jätkame ka kõigi vajalike taustategemistega.

MIKS USALDADA MEID TOOTE LANSSEERIMISEL?

Tippspetsialistid

Meie tiim on kokku pandud valdkonna ekspertidest, kes haldavad igapäevaselt mitmeid enda brände ning kliendikontosid. Kõik on 100% praktikud, kes on omal käel teooria sinu eest juba ära katsetanud.
Saad majasisese kompetentsi.

Töötavad strateegiad

Amazon on mängumaa, kus ellu jäävad ainult tugevamad. Eduka brändi lanseerimiseks on kindlad mängureeglid ning neid järgides pole tegu enam mündiviskega, vaid kindla strateegiaga, mis tagab Sulle edu.
Asud kohe tulemusi parandama.

Kullisilmne tähelepanu

Üks meie Amazoni edu alustalasid on alati olnud keskendumine detailidele ja mõttega töö tegemine. Defineerime Sinu edu kui enda oma ja see garanteerib, et panustame 100% iga uue toote lansseerimisse — nagu see oleks elu ja surma küsimus.
Sinu võit on meie võit.

Soovid ise Amazoni saladusi õppida?

Aga loomulikult — sellisel juhul loe rohkem võimalusest
võtta osa Amazoni Koolitusest Ettevõtetele.

VÕTA ÜHENDUST

Valmis Amazoni teemal rääkima?
Võta meiega ühendust, teeme pooletunnise kõne ja arutame, kas meie mõtteviis ühtib Sinu omaga.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.