AMAZONI TURU-UURING

Oled otsustanud hakata oma toodet Amazonis müüma. See võib olla

  • väga hea mõte, kui sul on sobiv toode, soodne ajastus ja õige sihtrühm.
  • väga halb mõte, kui faktid räägivad juba alguses sinu kahjuks.

Turu-uuringuga on võimalik kindlaks teha, kumb väide sinu toote puhul kehtib.

Millest müügiedu sõltub?

Sinu toode võib olla väga hea, kuid Amazoni platvormile sobimatu. Nii nagu Google’i otsingumootoril on omapärad, kehtivad teatud reeglid ka Amazonis, kõik lihtsalt ei ole nendega kursis.

Amazoni tundvate ekspertidena oskame sulle pärast turu-uuringu läbiviimist öelda:

  • Kui suur saab olema käive, kui suur kasum?
  • Milline on kulude ja marginaali tasakaal?
  • Kui tugevad on sinu Amazoni konkurendid?
  • Millise investeeringuga peaksid alustama?

Uuringu tulemusel saad turule sisenemise otsuse teha faktide, mitte kõhutunde pealt.

Väärt info täiesti riskivabalt

Kõiki ämbreid ei pea alati ise läbi kolistama. Hästi läbiviidud ja õigesti tõlgendatud turu-uuring võib säästa kümneid tuhandeid eurosid ja sadu töötunde.

Turu- ja kasumlikkuse analüüsiga saad teada,

  • kui palju aega ja raha kulub sinu tootega Amazoni turule sisenemisele.
  • kui suure osa moodustavad sinu toote logistika- ja müügikulud.
  • millised on tooteniši eripärad. Kas panna rõhku tootele, turundusele või tootearvustustele?

Miks valida Digital Merchant?

Turu-uuringut saab igaüks teha ka omal käel, selleks leidub internetis mitmeid tasuta tööriistu. Paraku ei oska need arvestada toodete eripäradega – ja need määravad Amazonis palju.

Oleme läbi viinud enam kui 100 turu-uuringut ja aidanud oma klientidel teha õigeid otsuseid. Digital Merchanti kogemus näitab, et läbimõeldud sisenemine Amazoni platvormile tagab edu 90% tõenäosusega.

Kas selgitame koos välja ka sinu toote potentsiaali?

Otsustasime kasutada Digital Merchant-i teenuseid, sest Eestis ei leidnud teisi ettevõtteid, kes pakuvad sarnast teenust nii kõrgel tasemel. Tugev portfoolio tegi otsustamise lihtsaks. Tänu Digital Merchantile saime teada, mis märksõnu inimesed Amazonist otsivad ning saime teada, kuidas kohandada oma toodet Amazoni turule vastavaks.

Justin Hein, BioCC

Mihkel ja Magnus on olnud Wendre kõrval alates aastast 2017. Meie koostöö hõlmas erinevates riikides põhjaliku turu-uuringu läbiviimist, toodete lansseerimist ja müügiedendust. Esimese 2 kuuga müüsime 1141 toodet ja tegime 54 918 EUR käivet! See tõestab, et õige turuanalüüsi ja korraliku ettevalmistusega on Amazoni keskkonnas võimalik kohe algusest peale kiireid võite saavutada.

Rainer Toome, Wendre

Olime partneritega valinud UK Amazoni turule sellise toote, millel oli liiga palju konkurentsi ja me ise ei osanud seda tuvastada. Vajasime selles Mihkli abi. Ta on hästi konkreetne ja ütleb kohe välja, kui midagi märkab. Näiteks meile ütles ta, et üks meie toode on täiesti potensiaalitu ja soovitas meil uus toode leida.

Mihkel on hästi aus. Näiteks ühe toote puhul ei saanud ta meid aidata, sest üks tema klient juba müüs seda ja meie nõustamine poleks olnud kooskõlas tema tööeetikaga

Monika Ambre

Mihkel
Moosel

+(372) 58 013 575
mihkel@digitalmerchant.ee
Alusta siit. Täida vorm ja lepime Sinuga kokku aja kõneks või kohtumiseks juba lähipäevil.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Räägime veidi sinu tootest ja eesmärkidest. Kui oleme ühel lainel, paneme paika edasise tegevuskava.