AMAZONI SEO JA OPTIMEERIMINE

Müük läheb Amazonis käima vaid siis, kui klient

  • su toote lihtsasti üles leiab, sest:
    • 70% ostjaid ei vaata kunagi esilehest kaugemale
    • 50% klikkidest saavad esimesed kolm otsingutulemust
  • tunneb, et võrreldes konkurentidega on sinu toode parim.

Kuidas seda saavutada? Saame sind selles aidata.

Otsingu esilehele jõuad Amazoni SEO-ga

Kõik teavad, et Google’i otsingus esimeste sekka jõudmiseks on vaja järgida teatud reegleid. Sama kehtib ka Amazoni puhul – tootelehega tuleb selleks teha hulk eeltööd.

Amazoni SEO ehk search engine optimization on tootelehe, märksõnade, pealkirjade jm optimeerimine.

Et lisaks tekstide optimeerimisele tuleb esilehele jõudmiseks suurendada ka konversioonimäära, toob kogu protsess sulle kohe ka suuremad müüginumbrid

Kas meeldida robotitele või inimestele?

Et saada võimalikult palju külastajaid, peab leht olema maksimaalselt optimeeritud, võttes arvesse:

  • toote eripära,
  • kategooria reegleid,
  • kliendi teadlikkust.

Seda, mitmendal kohal sinu toodet otsingus kuvatakse, otsustavad algoritmid. Kuid ainult robotitele meeldimisest ei piisa.

Amazoni optimeerimine vajab õiget lähenemist, nii et algoritmidele vastavuse kõrval säiliks teksti hea loetavus ja see veenaks ka ostjat. Aitame sul leida õige tasakaalu.

Pööra meie kogemus enda kasuks

Amazoni algoritmid on pidevas muutumises, omal käel leiab internetist sageli vastuolulist infot. Kui usaldad Digital Merchanti eksperte, oled kohe alguses õigel rajal, sest Amazoni SEO on meie igapäevategevus.

Hästi ja keskpäraselt tehtud töö vahel võib olla kuni kümnekordne müügimahu vahe.

Paneme sinu kasuks tööle kogemused, mis on omandatud läbi

  • kokkupuute 100+ erineva tootega;
  • 100+ tootelehe nullist üles ehitamise;
  • 8000+ tunni praktiseerimise.

Kas toome ka sinu toote ostja silme ette?

Nemad juba kasutasid

2017 aasta jaanuaris alustades müügiga Amazonis, vajasin kohest abi müügiteenuse osutuja näol, kuna mõistsin, et ise hakkama ei saa. Peale mitut kuud proovimist nägin, et kulud on väga suured ja et iga partner ei pruugi olla tulu, mida aga väga lootsin. Peale seda, kui pool aastat hiljem sain tuttavaks Mihkilga, kes peale paari nädalast süvenemist teadis, kuidas ja mida teha ning andis lootust, et Amazonis müük võib olla ka tulu. Vahetasingi partnerit ning  2017 aasta lõpuks aitas suutis Mihkel märksõnade optimeerimisega kasvatada käivet ligi 5 korda ning saavutada esimese kasumi,  mis isegi teda üllatas.

Temaga koostööd teha on puhas rõõm, kuna tulu on kindel ning julgen 100% soovitada!

Erko Leemet, Breden

Koostöö Digital Merchantiga on ületanud ootusi. Olen vahetu ja kiire suhtlusega väga rahul ning tänulik pühendumuse ning professionaalsuse eest. Nende tulemusteni, milleni oleme täna jõudnud, oleksin iseseisvalt küündinud võib-olla alles paari aasta või rohkemaga.

Teily Allas, Lucky Baby Moments

Pöördusime Digital Merchanti poole, et oma Amazoni listinguid optimeerida. Kahetunnise konsultatsiooni käigus saadud soovituste järgimine suurendas meie listingute konversiooni 2 korda ja müüki 3 korda.

Anu Aun, Private Label müüja

Mihkel
Moosel

+(372) 58 013 575
mihkel@digitalmerchant.ee
Alusta siit. Täida vorm ja lepime Sinuga kokku aja kõneks või kohtumiseks juba lähipäevil.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Räägime veidi sinu tootest ja eesmärkidest. Kui oleme ühel lainel, paneme paika edasise tegevuskava.